L'angolo de padova_ovest

« Older   Newer »
  Share  
Signor_Maiale
view post Posted on 17/1/2013, 20:31     +1   -1




Caro padova ovest, a voea domandarghe : ma e scorese pesee?
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 17/1/2013, 20:54     +1   -1




bea domanda!!!!!dipende eora ghe xe quele materiali che xe posa sue mudande e fa tipo vampada pesante e il profumino permane e quelle immateriali invesse chele ciapa el volo te le snasi natimo e via...
 
Top
padua90
view post Posted on 17/1/2013, 21:26     +1   -1




Go anca mi na domanda per il saggio PdOvest: cossa xe e scorese vestie?? o go sentio dire da me zio e no me ga vossuo dire cosse che e ze!
 
Top
busa kapovolta
view post Posted on 17/1/2013, 21:53     +1   -1




CITAZIONE (padova_ovest @ 17/1/2013, 20:54) 
bea domanda!!!!!dipende eora ghe xe quele materiali che xe posa sue mudande e fa tipo vampada pesante e il profumino permane e quelle immateriali invesse chele ciapa el volo te le snasi natimo e via...

Me permeto de contestare codesta affermasion. Mi fasso scoreze immateriali con spussa potente e picante che permane nel ragio de 3 metri per almeno 5 minuti. Punto accapo. Prosit. Burp!!!
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 18/1/2013, 09:06     +1   -1




sottinteso che xe soggettivo mi go ciapa in media e persone normai se ti te ghe el megafono al posto del cuo xe ovvio che amplifica tuto. bio bestia. ma voevo ricordarv e che so plurilaurea !

CITAZIONE (padua90 @ 17/1/2013, 21:26) 
Go anca mi na domanda per il saggio PdOvest: cossa xe e scorese vestie?? o go sentio dire da me zio e no me ga vossuo dire cosse che e ze!

ehhhhhhhhhhhh bio can ora te voi savere massa !!!!! te rispondo luni parche me voe do giorni papensarghe.
 
Top
Lacoste76
view post Posted on 18/1/2013, 10:27     -1   +1   -1




Sarè sta discussion Onti!!!
Rivojo Padova Sud e AntoPD :wub: in regia
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 18/1/2013, 11:48     +1   -1




ohhhhh bio ladro varda che te ghe rotto i maroni sarate dentro in casa e no sta pi vegner fora !!!
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 21/1/2013, 21:28     +1   -1




X padua 90 quelle vestie e xe le pi infami xe quando te te caghi dosso pensando che fosse aria me xe capita diverse olte un abbraccio pd o.
 
Top
alwayspadova
view post Posted on 5/2/2013, 08:37     +1   +1   -1




buongiorno illustrissimo. ma biochetasi può essere inteso anche come eresia oltre che come farmaco contro i disturbi de pansa? cioè, se entro in farmacia e mi chiedono cosa mi serve e io rispondo biochetasi il farmacista capisce bio muto o me da correttamente na scatoetta de supposte? capisci, non vorrei sembrare maleducato. rispondi in fretta che no ghea fasso più :sick: grazie
 
Top
vecio h.a.g.
view post Posted on 5/2/2013, 13:10     +1   +1   -1




Gentilissimo PadovaOvest.
E' da 2 giorni che faccio fatica a dormire perchè mi ronza in testa questo dilemma.
Ti spiego:
domenica mattina, per colazione, mi stavo preparando delle fette biscottate con burro e marmellata. Sfortunatamente una scivolò dalle mie tremule mani e cadde a terra, ovviamente dalla parte della marmellata, come sempre.
Riflettendo su questa dura realtà e pensando che mal comune mezzo gaudio, l'ho buttata e mentre ne preparavo un'altra pensavo che anche il mio gatto se lo tiro in aria cade sempre sulle 4 zampe, indipendentemente da come lo si tiri.
Arrivo al dunque; se attacco con del nastro adesivo una fetta biscottata, debitamente untata con burro e marmellata, sul dorso del mio gatto e lo tiro per aria, cosa succederà???
Entrerà in orbita? Si formerà un buco nero?? Non riuscirò ad attaccare la fetta sulla groppa dell'animale in quanto i due poli si respingono??
Aiutami!
Grazie

6.2.2013 Sollecito risposta urgente.

Edited by vecio h.a.g. - 6/2/2013, 12:07
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 8/2/2013, 15:23     +1   -1




BIO BOIA dei bio can me pare impossibie che no teo sappi el va sulla luna lassu bio can ( me lo ga dito el l'onto de la coeghin)anca el CERN me ga domanda la stessa roba! PERò ORA FASSO NA ROBA MEJO VAGO TORE el bocia scoa e vago in cientro a berme un spriss e vedare le mascherete bio can !!!

CITAZIONE (alwayspadova @ 5/2/2013, 08:37) 
buongiorno illustrissimo. ma biochetasi può essere inteso anche come eresia oltre che come farmaco contro i disturbi de pansa? cioè, se entro in farmacia e mi chiedono cosa mi serve e io rispondo biochetasi il farmacista capisce bio muto o me da correttamente na scatoetta de supposte? capisci, non vorrei sembrare maleducato. rispondi in fretta che no ghea fasso più :sick: grazie

va tranquio always te si un sior co te ghe disi biochetasi va isso mae chea vaga se te cati un iniorante de che fe lezare el me post!!! un caldo abbrasso pd o.

OHHHHH BIO CAN!!!!
 
Top
Elviz
view post Posted on 10/2/2013, 14:14     +1   -1




padova ovest ieri col brescia giocava Scaglia, xeo el to sugadore preferio?
 
Top
padova_ovest
view post Posted on 10/2/2013, 20:20     +1   -1




dizighe a cestaro de tore scaja che ndemo subito in A ! bio porco
 
Top
Signor_Maiale
view post Posted on 14/2/2013, 08:27     +1   -1




caro padova ovest, ultimamente le tue risposte mi lasciano perplesso; ti credevo un esperto di tradizione veneta ma in realtà mi sembri tutto fumo e poco arrosto.
In ogni caso vorrei chiederti di spiegarmi cortesemente il significato dei versi che riporterò di seguito:
"ea gà ea gà ea scaja sue mudande,
ea voe ea voe un moroso un fia pì grande"

tali versi li ho sentiti cantare da un gruppo di giovanotti (di una volta), tra cui il mitico Duilio, in una birreria verso Pianiga.

Saluti
 
Top
Lacoste76
view post Posted on 14/2/2013, 20:20     +1   -1




CITAZIONE (Signor_Maiale @ 14/2/2013, 08:27) 
caro padova ovest, ultimamente le tue risposte mi lasciano perplesso; ti credevo un esperto di tradizione veneta ma in realtà mi sembri tutto fumo e poco arrosto.
In ogni caso vorrei chiederti di spiegarmi cortesemente il significato dei versi che riporterò di seguito:
"ea gà ea gà ea scaja sue mudande,
ea voe ea voe un moroso un fia pì grande"

tali versi li ho sentiti cantare da un gruppo di giovanotti (di una volta), tra cui il mitico Duilio, in una birreria verso Pianiga.

Saluti

Sento puzza di voodoo child
 
Top
43 replies since 29/12/2012, 22:09   851 views
  Share